A nap fotója: A végletek esküvői autós menete
Az egyik oldalon az abszolút környezettudatosság, a másikon pedig a benzinpusztítás netovábbja képviselteti magát.
Az egyik oldalon az abszolút környezettudatosság, a másikon pedig a benzinpusztítás netovábbja képviselteti magát.
Megérkezett a japán márka népszerű típusának sportosnak ígért legújabb kivitele, ami akár összkerékhajtással is rendelhető.
Megérkezett a japán gyártó kompakt modelljének vadonatúj, immár harmadik generációs kiadása, amiből már nem készül dízel változat.
Nagyon furcsa jelenet játszódott le egy amerikai város kereszteződésében.
A gyártó neve hivatalosan ugyan nincs benne az elnevezésben, de lényegében ők rakatták össze ezt az együttállást csillagászokkal. Ez aztán a termékelhelyezés igazán ravasz módja.
Szinte hihetetlen, de a piac jelenlegi egyik legjobb plugin hibridje nem Japánból és nem is Németországból, hanem Dél-Koreából érkezik. Fejlett hajtáslánc, kedvező fogyasztás, szerethető formaterv.
A sofőr úgy gondolta, őt nem állíthatja meg semmilyen áradás. Nem is állította.
Érdemes egy-két dologra külön is figyelni a hibridautók baleseteinél – hívja a fel a figyelmet a hirado.hu cikke, amely egy keddi baleset után adott néhány jótanácsot.
Nyílt titok, hogy a tisztán elektromos meghajtású autók is szennyezik a környezetet, csak éppen áttételes módon, valahol messze egy távoli erőműben. A kérdés inkább az, hogy mennyire?
A Prius új plugin hibrid változata minden korábbi hibrid személyautónál közelebb merészkedik a tisztán elektromos autózáshoz, miközben a hatótávja az 1000 kilométert is meghaladhatja.
Vadonatúj akkumulátor, szupergyors töltés és hatalmas hatótáv – szól a japán gyártó ígérete.
A japánok hibridautójában a kézifékkel lehet probléma.
A legújabb Prius megosztó formával, a korábbiaknál jobb minőséggel, meg persze kiváló hibrid meghajtással áll rajtvonalhoz.
A Toyota egy különleges megoldással rúgná rá az ajtót (ismét) az autóiparra.
A Toyota valamit nagyon tudhat, mert egy 16 éves rekordot adtak át a múltnak.
Olyan vagány tuningot csinált a Priusnak a japán Wald, hogy azt bármelyik sportautó megirigyelné.
Legalábbis olyat, aminek a tömege nem haladja meg a 725 kilogrammot.
A közutak biztonságával foglalkozó amerikai intézet a napokban az egyik legmagasabb, Top Safety Pick+ elismerésben részesítette a japánok újragondolt hibridjét.
Rendkívül szűkszavú közleménnyel és egy fotóval húzza a Toyota-rajongók agyát a cég.
Bizony nagykorú mára az a fura autó, amelyet sokan megmosolyogtak még néhány évvel ezelőtt is. A Toyota Prius életképességét mi sem bizonyítja jobban, hogy a 18 év alatt, amióta az utcákat koptatja, akadt belőle egymillió kilométert futott példány is. Pedig jellemzően a legtöbb Priusnak nem csak a csillogás jut, hanem a taxislét.